luni, 24 august 2009

Iubirea


Prin iubire inteleg cand doua persoane se plac reciproc fara sa tina cont de unde provine fiecare. Iubirea nu tine manie, invidie, dusmanie.ura. Iubirea este un dar gratis primit de la Dumnezeu, si tot gratis trebuie sa dam. Gratis am primit, gratis sa dam. O persoana care iubeste ar face orice pentru persoana iubita, numai ca sa ii fie binele.
Iubirea este cea mai mare virtute dintre toate trei: IUBIREA, CREDINTA,NADEJDEA.
Sincer, eu cred ca iubirea este cea mai puternica arma din lume, ca prin iubire poti sa invingi, poti sa indrepti o persoana care este violenta, prin iubire poti sa linistesti un animal feroce, prin iubire ii poti castiga pe toti din jurul tau. Iubirea nu se cumpara cu bani sau lucruri materiale, ea se castiga prin incredere si pace reciproca. A iubi o ora e ceva animalic, o zi e omenesc, o viata intreaga e ceva ingeresc, dar a iubi toata viata o singura fiinta e ceva divin.
Nu noi oamenii care am pacatuit l-am rastignit pe Isus Cristos ci iubirea. Pentru ca din iubire si-a dat viata pentru noi..Dumnezeu cand a creat lumea a creat-o din iubire. Dumnezeu ne iubeste asa cum suntem noi, pentru ca Dumnezeu este IUBIRE Iubirea este ceva ce nu poate fi explicat prin cuvinte, dar poate fi explicat prin fapte. Iubirea poate fi asemanata cu apa, pentru ca apa nu se termina niciodata si iubirea la fel. Oamenii sunt fericiti atunci cand se simt iubiti.
Un om se simte fericit, implinit atunci cand iubeste. Eu as putea sa va vorbesc foarte mult despre iubire dar eu cred ca voi stiti deja mult mai multe decat mine despre iubire ,ce inseamna iubirea, asa ca va las pe voi sa va ganditi ce inseamna iubirea........ Sf Augutin afirma; A spune cuiva "te iubesc" inseamna de fapt " tu nu vei muri nicioata".
Pentru voi ce inseamna iubirea? Ce intelegeti voi prin cuvantul IUBIRE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu